keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Ylämäkeä

Ihanaa kun taas pitkästä aikaa voi olla jokseenkin edes tyytyväinen itseensä, olen nyt kolmena aamuna käynyt aamulenkillä tyhjällä vatsalla 20-40min. Jumantsuikka, että on hyvä herätys ja päivä lähtee ihanasti käyntiin! Suosittelen, vaikka suoraan lämpimän peiton alta hyppääminen lenkkitossuihin ei kuulosta inhimilliseltä. Mutta kyllä se on tasan sen arvoista! Itsellä tuo lähteminen jotenkin helpottui kun en ajattele sitä sen enempää, lähden vain. En rupea miettimään vaihtoehtoja, vaan siltä seisomalta lenkkikamat päälle ja ulos. Tänäänkin tihutti vettä koko matkan mutta se ei edes haitannut. Ja se tunne, kun saa itsestään taas pitkän alamäen jälkeen jotain konkreettista irti, se on ihana. Pettymyksiä onkin ollut jo ihan liikaa..



 

2 kommenttia:

  1. Vitsi kun sais itellekki ton aamulenkin tavaksi! Sillon oikeesti lähtee päivä niin paljon paremmin käyntiin ja varsinkin kun nyt oon innostunu salilla juoksumatolla juoksemisesta niin oishan se kiva tuolla luonnossakin käyä pieni aamuhölkkä vetäseen.

    Mulla vaan on semmonen ongelma et tyttö ei viihdy yhtään rattaissa ja yksin en pääse aamulla. Ellen sitten laittais herätyskelloa soimaan 6-7 aikaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo mullakin on nyt ollu melkoisen luksusta, mies on menny myöhempään töihin joten oon päässy ihan ittekseni. Muuten ois itellä kans toi sama juttu, kundi ei kans pahemmin viihdy ilman aktiviteettiä.. ja onhan siinä oma hommansa pakata poika mukaan ym. Suuri osa viehätystä onkin varmasti se että saa hetken ihan rehellistä omaa aikaa, suosittelen! Oon vähän semmonen, että hirmu herkästi en ota sitä omaa aikaa, mutta nyt oon taas huomannu kuinka hemmetin hyvää se tekee!

      Poista