perjantai 12. huhtikuuta 2013

Perjantai

Hullu kun on, niin pakkohan silloin on stokkan hulluille päiville eksyä miljoonan muun hullun kanssa. Mutta olen superylpeä itsestäni, onnistuin välttämään kaikki herkut, pullat ja karkit! Kaikkia hyperalennuksia ja tuoreita munkkeja ja minä kävelin niiden kaikkien ohi päättäväisesti :) Itsekuri tuntui hyvältä. 

Iltapäivällä sain "vapaata" ja suuntasin salille ja tässä hieman reilun tunnin tulos. Kyllä sieltä salilta saa niin huimasti lisää virtaa! Ihan ihmetyttää miksi minulla kesti näin kauan aloittaa liikunnallinen elämä.. 


On muuten melkoista heilumista havaittavissa painossa.. Aamupaino oli eilen 96.4kg ja tänään 95.1kg, hurja ero! Vaikka päivissä ei mielestäni ollut ihmeellisiä eroja. Hieman nuo nesteet näköjään liikkuu :D Mutta luottavaisin mielin, pian ollaan alle 95kg!




2 kommenttia:

  1. Mä oon monesti kanssa ihmetellyt kuinka paino heittelehtii..
    Sulla on jo hyvin lähtenyt painoa! Ois varmaan kannttanut laittaa sinne hulluille päivillekin sykemittari ;)

    P.s painoin vahingossa "tylsä" tosta sun kyselystä. Sori, ei todellakaan ollut tarkotus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olis pitäny laittaa, ainakin siinä vaiheessa nousee sykkeet kattoon ku maksaa ostokset :D Ja p.s, eipä haittaa!

      Poista