tiistai 23. huhtikuuta 2013

Eka haaste!

Sain haasteen Projekti nimeltä Minä-blogin Annikalta, eka haaste, vau! :)

Haasteen säännöt:
Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.
Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
Ei takaisin haastamista!


Elikkäs ensin ne 11 asiaa minusta.

1. Kliseisesti voin sanoa poikani olevan päivieni valo.

2. Asun Helsingissä, lähellä keskustaa.

3. Minulla on hirveä asuntokuume, haluaisin muuttaa isompaan asuntoon ja pian! Harmi ettei se raha kasva puussa. Tai ainakaan en ole vielä löytänyt sellaista puuta.

4. Minun päiväni ei käynnisty ilman kahvia.

5. Olen huomannut, että minulla on aina jokin addiktio. Kahvi, ruoka, herkut, tupakka tai jokin muu. Nyt uusimpana liikunta ja Skyr-rahkat.

6. Odotan ihan hirveästi kesää!

7. Lihoin raskauden aikana hieman yli 20kg. Ja ilokseni voin todeta, että nyt ollaan aika lailla lähtöpainossa. Nyt minä en voi enää käyttää lapsen saamista syynä näille kiloille :D

8. Niinkuin monelle lapsekkaalle, alkoholi ei pahemmin kuulu elämääni enää.. Silloin tällöin jos pääsen tuulettumaan, otan pari, mutta en muista koska viimeksi olisin ollut humalassa. Siitä on monen monta vuotta!

9. Olen bakteerikammoinen ja siivousfriikki.

10. Ennen raskautta en pahemmin välittänyt suklaasta, nyt se on herkkua. Miksi, oi miksi? Elämä oli paljon helpompaa ilman suklaahimoja :D

11. Minulla taitaa olla pienoinen vauvakuume.. apua!


Tässäpä nyt Annikan kysymykset:

1. Milloin olet virkeimmilläsi?
Aamuisin ja aamupäivisin, ihan ehdottomasti. Päiväsaikaan jaksan touhuta kaikkea ja jos on mahdollista päästä salille niin treeni kulkee tällöin parhaiten!

2. Kehon osa, johon olet tyytyväisin?
Kasvot :)

3. Jos sinulla olisi rajattomasti rahaa, minne matkustaisit ensimmäisenä?
Tällähetkellä varmaan Kreikkaan, se on vienyt sydämeni ja kaipaan sinne niin kovasti! Vaikka olen Kreikassa käynyt monesti, voisin sitten muutaman Kreikkaviikon jälkeen kiertää loput maailmasta kun sitä rahaa kerran riittää ;)

4. Ruokapaheesi?
Herkuista karkki, ruoasta oikeastaan kaikki Hyvä Ruoka. Ja juustot.

5. Kuinka moni tuttavasi tietää, että kirjoitat blogia?
Vain mieheni, muille en ole halunnut kertoa.

6. Lempiväri treenivaatteissa ja -kengissä?
Kaikki pirteät värit, kuten pinkki!

7. Oletko spontaani vai suunnitteletko tarkasti kaiken?
Aika tarkka suunnittelija taidan olla..

8. Oletko onnellinen juuri nyt? Miksi/miksi et?
Olen, minulla on täydellinen pieni poika, jolle olen äiti. Tämä on aina ollut suurin unelmani. Muulla ei ole väliä.

9. Työskenteletkö tällä hetkellä työssä, jossa luulet viihtyväsi aina eläkkeelle saakka?
Näin uskoisin, ainakin oikealla alalla ehdottomasti!

10. Löytyykö kotoasi herkkukaappia tai -komeroa?
Meiltä löytyy herkkulaatikko, mistä tällä hetkellä haen vain purkkaa. Vaikka siellä olisi vaikka mitä, olen pysynyt kaidalla tiellä!

11. Taito, jonka haluaisit oppia?
En tiedä lasketaanko tämä varsinaiseksi taidoksi vai treenauksen tulokseksi, mutta haluan oppia juoksemaan! Haaveenani on että jaksaisin juosta edes lyhyen lenkin ilman täysväsähtämistä.


Ja nyt paljastan, etten aio haastaa ketään :) Oli kiva vastata kysymyksiin mutta en tiedä mitä kysyisin muilta ja ketä haastaisin, joten jätän haastamatta! Tattista!

2 kommenttia:

  1. Kiitos vastauksista! Mukava "oppia tuntemaan" muita bloggaajia tällä tavoin :)

    VastaaPoista