lauantai 2. maaliskuuta 2013

Herkkupäivä ilman herkkuja

Ostin eilen salille kuukausikortin kolmeksi kuukaudeksi. Aikaisemmin olen käyttänyt 10kerran korttia, mutta nyt hieman pähkäilin asiaa enemmän. Siellä tulee nyt sen verran paljon käytyä, että kuukausikortti tulee halvemmaksi. Lisäksi se, että nyt kun on jokainen käynti maksanut sen x määrän, ei salille ole viitsinyt mennä vaan pyörähtämään, muuten menee "rahaa hukkaan". Kyllä sitä on pitänyt kunnolla huhkia jos kerta menee ja maksaa. Nyt siellä voi käydä vaan hieman pyöräilemässä tai soutamassa, kun sellainen sopiva rako tulee. Kuten eilen illalla, oli melkoisen rankka päivä takana, mutta hieman teki mieli saada vielä hikeä pintaan niin kävin polkemassa kuntopyörää 20min. Parempi sekin kun ei mitään! Jes jes! Niin, ja uimaankin pääsee samalla rahalla!

Vaaka ei ole just nyt mun ystävä, mutta mun olo on hyvä, kun on tällä viikolla urheillut hyvin ja syönyt kohtalaisesti, ni se riittää. Kyllä se vaakakin vielä mun kaveriks muuttuu. Eilen oli leipomispäivä. Oon muistaakseni kertonutkin, että tykkään leipoa. Nyt vaan on ollut ongelmana se, että niitä tulee aina itse syötyä vähän liikaa.. Mutta tänään on juhlat ja sepäs antaa hyvän syyn leipomisille, joten eilen askartelin suklaakuppikakkuja, valkosuklaakeksejä ja juustokakun. Ja maistelin vaan sen verran, että tiedän niiden onnistuneen, en yhtään enempää! Tässäpä vielä kuvat kuppikakuista ja kekseistä. Aikamoista itsehillintää pysyä noista erossa... ;)


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti